Jeg vandt

 Det er juli måned. Året er 2021.

Det er godt et år siden, at jeg vendte mig selv på vrangen på de sociale medier og lancerede min personlige kampagne "Kampen mod cannabis", som viste sig at blive kampen mod alverdens stimulanser og afhængigheder. (Læs med fra begyndelsen her)

Jeg gik online i et sammensurium af ensomhed, en enorm passion for at få andre med på rejsen og for at holde mig selv op på mit mål. Og jeg ved ikke om det blev en dyr omgang. Men 6 måneder inde i projektet, måtte jeg i hvert fald trække stikket for ikke at udstille mig selv yderligere. For der - midt i processen - blev det alligevel lige sårbart nok at blogge i realtid.

Og nu - yderligere 6 måneder efter, har jeg rundet milepælen. Jeg f****** vandt kampen. Og jeg har genvundet modet, fodfæstet og besindelsen - og dermed muligheden for at følge processen tekstuelt til dørs. Stadig med passionen om, at få andre med på vognen.

Jeg har vundet mit overskud, min frihed og det gode liv. Jeg fucking vandt! Og hvis jeg kan det her, så kan jeg alt.

Kære alle der kæmper med selvskadende adfærd. Som jeg har nævnt i tidligere indlæg - hvis jeg kan, så kan I også. Jeres døtre, sønner, brødre og søstre, mødre og fædre og alt derimellem - der er en chance for dem alle sammen. Men det er deres ansvar.

Fremadrettet vil jeg blogge om alle delmålene, del-successerne, udfaldende, kampene og usikkerhederne. I håbet om, at nogle kan genkende sig selv og fatte fornyet håb på håbløse dage.

Alt det bedste, 

Timian Marina

 

 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Kæreste eller begæreste?

Arenaer og 'safe spaces' i opbrud

Av, det stikker